P@SH@


Kolye ağır geldi boynuma :)


Al beni kucağına..

İki aylıktı tanıştığımızda... o kadar küçük o kadar masum bakıyordu ki, diğer bütün kardeşleri verilmiş bir bu kalmıştı yapayalnız. Sütten kesilmiş, annesi ilgilenmiyordu. Dayanabilir mi insan? Bakıldığı oda da kutuların arasından bakıyordu ürkek gözlerle. Bebekti daha. Kucağıma alır almaz, sıcaklığı hissetmek için kafasını gömdü göğsüme, merhamet ilgi istiyordu. Bir daha indirmedim kucağımdan ve arabaya atlayıp eve getirdim. O ürkek bebek bir anda canlandı, doğasına döndü sanki hayvan. Birazcık ilgi birazcık sevgi bütün canlıları bu kadar mı etkiler, değiştirir? Ağlamadı geceleri hiç. Oyunlar oynadı kendini sevidirmek istercesine yan gözlerle bizi süzerek. Adı "Pasha" bu güzelliğin.


Şapşal :)

Çok koştum, yoruldum...


Aslan gibi yatarım...

Asilim ben :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder